Termeni și Condiții

ScmC Longfield Town SRL, cu sediul in Câmpulung Moldovenesc în calitate de proprietar al website-ului https://www.inn-longfield.ro/, Denumita incontinuare Inn Longfield Town își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui website precum și Politica de confidențialitate și Termenii si condițiile de utilizare, fără nici un fel de notificare în prealabil.

 

Următorii termeni și condiții se vor aplica tuturor rezervărilor, indiferent cum au fost efectuate (prin site-ul propriu, email, telefonic, agent de turism sisteme sau motoare de rezervări).

Vă rugam sa vă alocați timp sa le citiți înainte de a efectua o rezervare. Vă rugăm să acordați atenție politicii de plată și de anulare înainte de a rezerva, la fel de bine ca tuturor termenilor și condițiilor din acest document.

În acești termeni și condiții, următoarele cuvinte scrise îngroșat vor însemna:

„Acordul” înseamnă confirmarea rezervării împreuna cu acești termeni și condiții;

„Oaspete” înseamnă persoana ce urmează a fi / sau care este deja cazată;

„Termeni si condiții” înseamnă termenii si condițiile stipulate in acest acord.

Semnând fisa de cazare si/sau consimțământul dat online prin efectuarea unei sau mai multor rezervări, oaspetele confirmă că a fost informat despre politica de aplicare a termenilor și condițiilor.

PROCEDURI DE REZERVARE

Rezervările trebuie efectuate in avans. Tarifările pentru cazare se vor baza pe disponibilitatea de la data ofertării.

Oaspeții vor primi o confirmare a rezervării, în scris, o data ce rezervarea a fost securizata (preautorizare card credit, plata prin banca, cash la recepție sau plata card la recepție) printr-un depozit sau un voucher de călătorie (pentru toate rezervările efectuate printr-un agent de turism sau un Tour-operator).

TAXE, DEPOZIT ȘI PLATĂ

Tarifele oferite de ScmC Longfield Town SRL includ TVA (5%). Lista de tarife / prețuri pentru servicii adiționale, cum ar fi transport și minibar, sunt disponibile la cerere si sunt afișate în camerele noastre.

Metoda de plată depinde de alegerea tipului rezervării, iar termenii de plata respectivi pot varia in funcție de rezervare.

Oaspetele are posibilitatea de a plăti tariful pentru întregul sejur înainte de și/sau la sosirea la hotel, cât și pentru celelalte costuri sau cerințe solicitate hotelului in numerar sau cu card bancar, sau prin transfer bancar. Dacă depozitul a fost deja plătit pentru a garanta rezervarea, oaspetele va plăti diferența până la suma totală de plată în momentul sosirii la hotel. Costurile actuale vor fi plătite doar in moneda locala a hotelului (lei/ron), în acord cu procesul de rezervare. Monedele de ofertare alternative sunt doar indicative și vor fi bazate pe rata internă de schimb a hotelului, și sunt supuse fluctuațiilor bancare.

Oaspetele are obligația de a plăti în concordanță cu tariful agreat pentru cazare cât și pentru extra serviciile agreate conform ofertării, cel mai târziu în ultima zi de ședere cu dovada depozitului oferită inițial de oaspete.

Prin efectuarea rezervării, oaspetele își dă acordul hotelului de a retrage suma de anulare a rezervării din cardul de credit folosit pentru garantare, așa cum este menționat mai sus.
Rezervările trebuie să fie garantate prin plata costurilor de cazare sau prin vouchere de călătorie (pentru rezervările efectuate prin agenții de turism sau tour operatori). Plata poate fi făcută prin transfer de bani electronic (în contul bancar menționat pe factura), prin card de credit pe site-ul hotelului sau card cu vouchere de vacanță (SODEXO, UP sau EDENRED).

In situația in care oaspetele nu plătește sau nu poate prezenta un voucher de călătorie la momentul solicitat, hotelul poate trata rezervarea ca și  cum a fost anulata fără alte atenționări.

ANULĂRI ȘI NEPREZENTĂRI

Anulările asupra oricărei rezervări trebuie efectuate in scris. Oaspetele este răspunzător pentru plata către hotel a taxei de anulare, suma care este descrisa de către hotel in momentul rezervării (o noapte de cazare).

Toate camerele care au fost confirmate ca rezervate vor fi păstrate pentru prima noapte a datei programate de sosire, timp în care hotelul le poate închiria fără alte anunțări in prealabil, în situația în care nu a fost făcută o informare asupra sosirii târzii.

MODIFICĂRI ASUPRA REZERVĂRILOR

Modificările survenite in urma oricăror rezervări trebuie efectuate in scris. Nicio modificare nu va fi garantată până în momentul primirii in scris de către hotel. Tarifele survenite in urma modificărilor pot varia, în funcție de natura schimbării, cât și de disponibilitatea în momentul modificării aduse rezervărilor.

PARCAREA HOTELULUI

Chiar dacă hotelul dispune de parcare proprie, Aquarius Boutique Hotel le sugerează oaspeților sa fie siguri că autovehiculul este încuiat și să nu își lase obiecte personale în mașină. Hotelul nu poate fi făcut responsabil pentru daune făcute către terți de către oaspete in zona parcării. Oaspetele are obligația de a se comporta în așa fel încât să prevină afectarea sănătății, proprietății, a naturii și a mediului înconjurător.

Hotelul nu este responsabil pentru daunele cauzate de oaspete.

POLITICI DE CHECK IN (cazare) SI DE CHECK OUT (decazare)

Check In: începând cu ora 15:00
Check Out: până la ora 12:00

Hotelul este îndreptățit sa cazeze un oaspete sau să primească un vizitator doar daca se supun acestor termeni si condiții. La sosirea la recepția hoteluluioaspetele va prezenta un document care sa îi demonstreze identitatea (carte de identitate, pașaport, permis de conducere) angajatului hotelului prezent la recepție.
Oaspetele va verifica si va semna fisa de cazare completata, in concordanța cu legile României. În caz de nesemnare, rezervarea va fi tratată ca „neprezentare”.
Cererile pentru cazări mai devreme sau decazări mai târziu vor putea fi onorate doar in ziua de check in, respectiv check out, in funcție de disponibilitatea zilei respective și vor fi supuse unor taxe adiționale.

Aquarius Boutique Hotel poate depozita pentru o perioada scurtă bagajele oaspeților, înainte sau după cazare.

In situația in care aveți nevoie de o cazare mai devreme decât cea standard a hotelului, va rugam sa ne contactați.  Hotelul recomanda rezervarea nopții de dinaintea cazării pentru situațiile in care se dorește garantarea pentru cazarea mai devreme decât ora standard.
Depășirea orei de decazare (check out) fără anunțarea in prealabil a recepției, poate duce la extra taxe, inclusiv dar nu limitat la taxa de decazare târzie sau chiar taxa de cazare pentru o noapte suplimentară sau decazarea forțată (eliberarea camerei).

POLITICA DE CAZARE A COPIILOR

Copiii de orice vârstă sunt bine-veniți. La Aquarius Boutique Hotel , copiii sunt considerați adulți începând cu vârsta de 18 ani. Pentru a vedea informațiile corecte despre prețuri și capacitate, vă rugăm să adăugați în căutare numărul de copii care vă însoțesc și vârstele acestora.

Politici despre pătuțuri și paturi suplimentare

0 – 4 ani – Pat suplimentar la cerere – 100 lei per copil, per noapte (în camerele care permit cazarea suplimentară)

Suplimentele nu sunt calculate automat incluse în depozitul achitat și vor fi plătite separat în timpul sejurului.

Numărul maxim de persoane suplimentare permise depinde de camera pe care o alegeți. Vă rugăm să verificați capacitatea maximă a camerei pe care ați selectat-o. Toate pătuțurile și paturile suplimentare sunt oferite în funcție de disponibilitate.

Oaspeții se obligă să aibă grija de copiii alături de care se vor caza si nu ii vor lasă nesupravegheați in camera de hotel sau in spatiile publice ale hotelului (piscină, restaurant, sală de fitness, hol, teren tenis, teren fotbal, etc.)

DETERIOARAREA, DISTRUGEREA SAU ÎNSUȘIREA BUNURILOR HOTELULUI

Oaspetele va fi direct răspunzător pentru orice prejudiciu adus camerei sau spațiilor publice din hotel asupra oricărui mobilier, aparatura electronica, obiecte sanitare, pardoselii,  finisajului sau oricărui accesoriu prin actul produs de sine, invitații săi, subcontractori sau musafiri.

Daca aceste deteriorări/distrugeri vor fi observate după plecarea oaspetelui (fără ca acesta sa fi anunțat hotelul in prealabil), hotelul își rezerva dreptul de a recupera valoarea prejudiciului.

Hotelul își rezervă dreptul de a încasa contravaloarea oricărui obiect însușit de către oaspete din hotel. Taxa va acoperi toate costurile de înlocuire a obiectului dispărut.

Hotelul își rezerva dreptul de a acționa asupra oricărui oaspete care încearcă sa blocheze si care deteriorează orice echipament folosit pentru detectarea si/sau stingerea de fum sau incendiu (detectoarele din camere si din spatiile publice, extinctoarele si/sau hidranții).

Oaspeții care aduc astfel de prejudicii vor fi taxați cu orice cost survenit hotelului in urma acțiunii lor, si pot fi îndrumați să părăsească hotelul.

În situația în care se observă aceste prejudicii după decazarea oaspetelui, acesta va fi înștiințat telefonic, prin sms sau e-mail. Dacă clientul refuză să achite contravaloarea prejudiciilor, hotelul își rezervă dreptul de a depune plângere la poliție și reclamarea prejudiciului în instanță.

OBIECTE PIERDUTE/UITATE

În situația în care personalul hotelului găsește un obiect personal pierdut sau uitat de către oaspete, hotelul va păstra acel obiect timp de maxim 3 (trei) luni de la data de plecare a oaspetelui, timp după care hotelul va trata acel obiect la discreția proprie.

COMPORTAMENTUL

Hotelul își rezerva dreptul de a judeca nivelul de atitudine, comportament si de zgomot acceptat al oaspetelui sau al invitaților săi, aceștia trebuind sa întreprindă toate masurile necesare pentru a corecta acțiunile așa cum sunt solicitate de către personalul hotelului.

In situația în care nu se ajunge la o înțelegere amiabila, hotelul poate finaliza o rezervare si poate solicita decazarea imediata a oaspetelui fără a fi obligat sa restituie banii plătiți pe cazare sau sa plătească vreo compensare.

Hotelul nu poate caza persoane sub influenta alcoolului sau a drogurilor sau a oricăror substanțe narcotice si psihotrope. Hotelul își rezerva dreptul de a anula imediat rezervarea fără a face nicio compensare sau restituire de bani oaspetelui sau către oaspete și de a înștiința organele competente.

Hotelul își rezerva dreptul de a nu caza oaspeți cu atitudine agresiva, insultătoare verbal sau fizica în momentul de cazare (check in), in timpul șederii sau în ziua de decazare (check out). Hotelul este îndreptățit sa anuleze imediat rezervarea și sa efectueze expulzarea din camera și incinta proprie fără a oferi nici o compensare, în cazul in care aceste reguli vor fi încălcate.

FĂRĂ DISCRIMINĂRI

Face parte din politica hotelului sa nu discrimineze oamenii in funcție de rasă, culoare, naționalitate, sex, statut marital sau social, vârsta, origini etnice sau persoane cu dizabilități și, ca o gazda responsabila, știm ca avem datoria de a ne proteja atât oaspeții si invitații lor, cât și personalul de un comportament neadecvat. Oaspetele, invitații săi, musafirii si subcontractorii cu care intră în legătura sau (pe) care ii reprezintă au obligația sa adere acestei politici, iar managerul hotelului poate decide daca persoanele care nu au respectat aceasta politica mai pot rămâne sau nu în hotel.

POITICA DE OCUPARE A CAMERELOR

Oaspeților care își modifica rezervările deja confirmate le solicitam sa anunțe hotelul înainte de sosirea planificată, așa cum este menționat in politica de anulare de mai jos, pentru evitarea unor penalizări totale a serviciilor deja rezervate și confirmate.

Numărul de oaspeți care va fi cazat în orice camera va fi strict limitat, conform rezervării. Limitările au fost stabilite pentru sănătatea, siguranța, confortul oaspeților, cat și pentru motive operaționale ale hotelului.

Oaspetele este de acord ca daca numărul de ocupanți al uneia sau mai multor camere este mai mare decât cel din rezervarea confirmata, hotelul nu va fi făcut responsabil și nici nu va accepta mai multe persoane în condițiile respectivei rezervări.

Pentru prevenirea oricăror neînțelegeri la cazare (check in) vă rugam să rezervați cu atenție și sa ne transmiteți informațiile reale asupra rezervării, în care să apară clar notate datele de cazare, tariful cât și numărul de oaspeți. Întotdeauna vom încerca sa întâmpinam schimbările, nevoile și cererile oaspeților noștri, însă nu vom fi responsabili pentru cererile pe care nu le putem onora în urma unei rezervări efectuate greșit.

În situația În care oaspetele nu va putea fi cazat datorita unei dispute apărute referitor la rezervarea confirmata și în neconcordanta cu numărul de persoane sosite la cazare, rezervarea va fi tratată ca „neprezentare” si nu va fi restituită contravaloarea serviciilor plătite.

PERSOANE CU DIZABILITATI

ScmC Longfield Town SRL nu poate caza persoane cu dizabilități locomotorii, datorită lipsei liftului și lipsa rampelor de acces.

ANIMALE DE COMPANIE

Animalele de companie nu sunt permise in cadrul hotelului.

POLITICA DE NEFUMATORI SI FOC APRINS

Prin fumat se înțelege folosirea/aprinderea oricărui tip de țigări: tradiționala, iqos, glo, țigara electronica, vapor, țigări de foi, narghilea etc.

Fumatul de este strict interzis in toate camerele cât și în toate spațiile publice din interiorul hotelului, inclusiv culoarele, scările, restaurantul, băile, și zona de recepție precum și tot parterul hotelului. Fumatul este permis doar în exteriorul hotelului, în zona publică special destinată.

O taxa de curățare specială va fi aplicată în situația fumatului sau folosirii de orice fel de droguri sau substanțe narcotice si/sau psihotrope. În cazul în care se va încalcă interdicția de fumat cât și cea de folosire de substanțe narcotice și/sau psihotrope oriunde în interiorul ScmC Longfield Town SRL, hotelul va percepe o taxa de curățare de la care se va adaugă numărul de nopți în care camera nu a putut fi folosita datorita acestor încălcări.

Aprinderea oricărei surse de foc, inclusiv de lumânări, artificii și / sau bețișoare aromatice este strict interzisă în interiorul hotelului și va atrage după sine penalizări.

Pentru nerespectarea situațiilor descrise mai sus, hotelul are dreptul și obligația sa anunțe poliția și să anuleze imediat cazarea fără a returna nicio valoare oaspetelui.

 

RASPUNDERE CONTRACTUALA

Toți termenii si condițiile subînțelese prin statutul juridic sau dreptul comun sunt excluși din prezentul document.

Hotelul nu este răspunzător in cazul pierderii sau deteriorării obiectelor personale ale oaspeților sau ale invitaților oaspeților. Răspunderea hotelului este limitata in concordanta cu reglementările legale, și aplicabilă strict valorii prezentului acord.

Hotelul nu este răspunzător pentru deteriorarea sau dispariția obiectelor personale ale oaspeților, in urma interacțiunii acestora cu alte persoane în afara personalului hotelier sau invitați/vizitatori ai oaspeților, pe parcursul șederii.

Hotelul recomandă oaspeților sa se asigure că, pe întreaga perioada în care aceștia nu se afla în camera de hotel, ușa către camera este închisa, în caz contrar hotelul nu își asuma răspunderea pentru dispariția obiectelor personale. Oaspeților le este recomandat să utilizeze seiful pus la dispoziție în fiecare camera.

Oaspetele este direct responsabil de orice deteriorare cauzata în interiorul hotelului și în special a camerei de hotel, incluzând finisajele, mobilierul, decorațiunile, obiectele sanitare, lenjeriilor, prosoapelor, halatelor, echipamentele și sistemele electronice din camera. Orice deteriorare de orice natura a obiectelor mobile si imobile făcută intenționat sau din neglijenta oaspeților, sau a invitaților/vizitatorilor acestora va fi penalizata corespunzător, oaspetele achitând contravaloarea bunurilor deteriorate, a costurilor de reparație/înlocuire si după caz, a pagubelor indirecte cauzate hotelului, în cazul în care acesta se afla în incapacitatea de a oferi spre cazare camera.

FORȚA MAJORA

Aquarius Boutique Hotel nu va încalcă termenii și condițiile acestui acord daca nu va putea onora serviciile descrise mai sus, și va avea dreptul sa anuleze o rezervare daca nu mai este capabil sa ofere servicii de cazare, datorita uneia sau mai multora dintre următoarele circumstanțe:

  • Oricare dintre părțile hotelului este închisă datorita incendiului, alterării, deteriorării sau redecorării la ordinul unei autorități publice pentru orice motiv, altul decât cel decis de hotel.
  • În imposibilitatea alimentarii hotelului cu gaz, electricitate sau apa venită din exteriorul hotelului.
  • Incendiul, explozia, grevele sau mitingurile spontane, furtuna, vijelia, fulgerarea, inundațiile, canalizarea înfundată care refulează, cutremurele sau urmările oricăreia dintre acestea duc la imposibilitatea hoteluluide a își oferi serviciile.
  • Hotelul sau orice parte a acestuia este desemnat pentru utilizare alternativă dacă oricare unul dintre evenimentele enumerate mai sus se va produce.

ANULARILE FACUTE DE HOTEL

Hotelul poate anula orice rezervare imediat după ce un oaspete întârzie plata conform termenilor și condițiilor din momentul rezervării sau dacă un oaspete devine insolvabil sau are un administrator numit în afacerile sale care a devenit insolvabil sau dacă oaspetele încalcă oricare dintre clauzele stipulate in  termenii și condițiile de mai sus, iar atunci își va folosi eforturile sale rezonabile pentru a oferi oaspeților facilități alternative la un alt hotel similar sau cu un standard comparabil, cu condiția ca aceste facilități să fie disponibile.

TRANSFERURILE DE LA/CATRE AEROPORT 

Transferurile de la/către aeropor pot fi rezervate fie pe pagina noastră de internet, prin telefon, fie prin email, prin agentul de turism sau tur operator sau direct la recepție.

Plata pentru aceste servicii se va putea face în avans, la check in sau la compania operatoare de tururi, in cazul în care alegeți acest din urma serviciu.

CONDITII SI INFORMĂRI GENERALE

Din motive de securitate, un sistem de supraveghere video este activ în exteriorul clădirii cât și în spațiile publice din interior. Folosirea înregistrărilor este făcută in mod regulat prin aplicarea legii de protecție a datelor personale.

Personalul hotelului nu este autorizat sa facă uz de aceste înregistrări si nici să le pună la dispoziția unor terți, cu excepția solicitării in scris primita de la organele de politie, după legitimare.

ScmC Longfield Town SRL își rezervă dreptul de a deduce orice sumă datorată de către oaspete, iar exercitarea acestui drept nu aduce atingere niciunui alt drept pe care hotelul îl poate avea în temeiul prezentului acord sau al legii.

Acordul va fi interpretat în conformitate cu legislația română, iar oaspetele este de acord să se supună jurisdicției instanțelor din România.

Nici o modificare a prezentului acord nu este valabilă decât dacă este făcută în scris și semnată de fiecare dintre părți sau în numele acesteia.

PĂRERI, SUGESTII & RECLAMAȚII

Suntem bucuroși să primim informațiile dvs., pe care sunteți de acord căScmC Longfield Town SRL le poate utiliza gratuit pentru a reproduce, dezvălui și / sau distribui fără limitare și pentru orice scop, inclusiv opiniile, recomandările și experiențele dumneavoastră . Vă asigurăm că suntem foarte deschiși și doritori să soluționam orice reclamație/sugestie cu privire la rezervări, anulări, restituiri solicitate etc. dacă reclamația a fost primită în termen de maxim 3 zile de la producerea evenimentului care a dat naștere reclamației/sugestiei.

În cazul în care un oaspete are o plângere în timpul șederii sale la hotel, acesta trebuie să îl aducă la cunoștința personalului hotelului cât mai curând posibil pentru a permite managerului hotelului să se ocupe de această problemă pe durata șederii dvs.

 

Editare Profil

© 2024 Inn Longfield Town